Indymedia.be blog / marketing http://www.indymedia.be/?q=blog/tags/85 Don't hate the media, be the media nl MTV: van brol naar extreme brol. http://www.indymedia.be/?q=node/27461 <p>Indien er iemand zin heeft om -op een prachtige vrijdagavond in mei- z'n vers verorberde barbecue terug over te geven; lees dan dit stukje over hoe MTV, reclame met z'n eigen ""content"" wil mengen..<br /> <a href="http://www.nytimes.com/2008/05/08/business/media/08mtv.html?_r=2&amp;adxnnl=1&amp;oref=slogin&amp;adxnnlx=1210356592-8A0sRMPUd2c/NILqVDyY1Q" title="http://www.nytimes.com/2008/05/08/business/media/08mtv.html?_r=2&amp;adxnnl=1&amp;oref=slogin&amp;adxnnlx=1210356592-8A0sRMPUd2c/NILqVDyY1Q">http://www.nytimes.com/2008/05/08/business/media/08mtv.html?_r=2&amp;adxnnl=...</a></p> <p><i>“That’s the idea here; we want to blur the lines between the commercial breaks and the entertainment content.”</i></p> <p><a href="http://www.indymedia.be/?q=node/27461">meer lezen</a></p> http://www.indymedia.be/?q=node/27461#comments entertainment jeugd marketing media mtv podbusting reclame Fri, 09 May 2008 20:20:47 +0200 StijnD 27461 at http://www.indymedia.be Zo denkt Studio 100 over uw kinderen http://www.indymedia.be/?q=node/7905 <p>Op 6 maart 2007 had er in de Bozar in Brussel een workshop plaats:</p> <p>"Een dag ondergedompeld worden in marketing naar kids, teens en jong volwassenen. Samen met de Youth Online studie, organiseert InSites Consulting een workshop rond marketing naar kids, teens en jong volwassenen. Naast de belangrijkste conclusies uit de studie, komen ook sprekers aan het woord met marketing cases rond naar jongeren toe (...)"</p> <p><a href="http://www.youthonline.be/nl/workshop.asp" title="http://www.youthonline.be/nl/workshop.asp">http://www.youthonline.be/nl/workshop.asp</a></p> <p><a href="http://www.indymedia.be/?q=node/7905">meer lezen</a></p> http://www.indymedia.be/?q=node/7905#comments jongeren en media marketing media Thu, 15 Mar 2007 17:46:22 +0100 brunodbo 7905 at http://www.indymedia.be