Digitale toekomst
Digitale toekomst
Voor wie er nog aan twijfelt, de krantenindustrie bevindt zich in een crisis. De populariteit van online nieuwssites stijgt en de verkochte advertentieriumte brengt belange niet zoveel op als die van de kranten.
Daarom lanceert Adage.com een "Newspaper Death Watch Series" met grafieken en cijfertjes. Uiteraard alleen met Amerikaanse kranten..
http://adage.com/mediaworks/article?article_id=126685
"When an offline reader of a paper dies, he or she is not being replaced by a new reader, how much time do they have? We think they have 20 to 25 years." - Jeffrey Cole, director of the Center for the Digital Future at the University of Southern California at Annenberg
Nieuwslijnmeer

- Indymedia.be is niet meer
- Foto Actie holebi's - Mechelen, 27 februari
- Lawaaidemo aan De Refuge te Brugge
- Recht op Gezondheid voor Mensen in Armoede
- Carrefour: ‘Vechten voor onze job en geen dop!’
- Afscheid van Indymedia.be in de Vooruit in Gent en lancering nieuw medium: het wordt.. DeWereldMorgen.be
- Reeks kraakpanden in Ledeberg met groot machtsvertoon ontruimd
- Forum 2020 en de mobiliteitsknoop
- Vlaamse regering kan niet om voorstel Forum 2020 heen (fietsen)
- Fotoreportage Ster - Studenten tegen racisme