Indymedia.be is niet meer.

De ploeg van Indymedia.be is verhuisd naar DeWereldMorgen.be waar we samen met anderen aan een nieuwswebsite werken. De komende weken en maanden bouwen we Indymedia.be om tot een archief van 10 jaar werk van honderden vrijwilligers.

Over SP.A-, Pepsi- en Coca-Cola

Over SP.A-, Pepsi- en Coca-Cola

Patrick Janssens: “Coca-cola spreekt zich toch ook niet uit over Pepsi in zijn campagne” (Knack nr 37 van 2006)
De Patrick weigert immers elk politiek debat in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen. Of dat nu met De Winter is van het zwart Blok of de plaatselijke ACW afdeling.
Dat de Patrick politiek verwart met frisdrank mag op zich niet verbazen. We willen het wel eens vergeten maar de Patrick is van oorsprong een reclame jongen.
Het is nog maar de vraag of ze in t'Stad staan te wachten op deze of gene gesuikerde frisdrank.

Ik denk dat we wel weten waar ze in 'tstad op wachten

En ik denk dat het tien keer erger is dan het ergste dat Patrick ooit gedaan heeft.
Het blok profiteert van dit soort onnozele verdeeldheid!

Te weinig reclame

indymedia maakt ook reclame hoor
don't watch commercials, make commercials!
(en zie dat ze 'stichtend' zijn natuurlijk)

Hehe

Misschien zouden we dat beter eens doen. Het kost naturlijk bakken geld om je naam en logo in alle boekskes, TV's,... te krijgen.
En dat hebben we helaas niet ;-)

De Patrick

Het feit dat iedereen in Antwerpen spreekt over "De Patrick" is teken dat een deel van zijn campagne is gelukt. Vaak is de verpakking belangrijker dan de inhoud en dat weet een vlotte reklamejongen wel. Hoe hij zijn coalitiepartners buiten spel heeft gezet al voor er gestemd werd, getuigt van een slimme en sluwe strategie.

De vraag blijft: moeten we een Antwerpse Blair tolereren om de fascisten buiten de poorten te houden?

han

Gepost door han
14.09.2006

Tags