Algemeen hoofdredacteur De Standaard verkozen tot marketeer van het jaar
Algemeen hoofdredacteur De Standaard verkozen tot marketeer van het jaar
Peter Vandermeersch is door de lezers van Trends en de leden van de Stichting Marketing verkozen tot Marketeer van het Jaar 2007. Vandermeersch zegt fier te zijn de muren tussen de journalisten en de commerciële dienst te hebben gesloopt, schrijft Trends.
Vandermeersch haalde het nipt van de Antwerpse burgermeester Patrick Janssens en Bart Crols, de algemeen directeur van Volvo in België. Jawel, een journalist en een politicus één en twee in de contest voor Marketeer van het jaar.
Nieuwslijnmeer
- Indymedia.be is niet meer
- Foto Actie holebi's - Mechelen, 27 februari
- Lawaaidemo aan De Refuge te Brugge
- Recht op Gezondheid voor Mensen in Armoede
- Carrefour: ‘Vechten voor onze job en geen dop!’
- Afscheid van Indymedia.be in de Vooruit in Gent en lancering nieuw medium: het wordt.. DeWereldMorgen.be
- Reeks kraakpanden in Ledeberg met groot machtsvertoon ontruimd
- Forum 2020 en de mobiliteitsknoop
- Vlaamse regering kan niet om voorstel Forum 2020 heen (fietsen)
- Fotoreportage Ster - Studenten tegen racisme
gladde jongens
anonymus, 15/11/2007 – 00:11
gladde jongens zijn het :
flexibele geest, rad van tong, vlot imago (allemaal belangrijk voor media en dergelijke meer),
en vooral ... kijken dat de cijfers (zij het nu de voorkeursstemmen, de winstcijfers of de krantenoplage) in stijgende lijn gaan
de moderne Vandermeerschen of Verschuerens soit ...
Yves Desmet is al wat passé
(want hun tijd is beperkt houdbaar, zie ook vriend Steve, die is naar ik lees bezig met de creatie van Grootlimburgland)
talkin' about my generation
Jo van bio, 16/11/2007 – 09:59
Verenigd koninkrijk Limburg, met twee koningen. En vriend Steve wordt koning van West-Limburg. Moderne tijden, hip jong. Nie normaal.
Humo-redactie houdt de lach in
Jo, 16/11/2007 – 20:12
Humo-redactie vreest voor onafhankelijkheid
bron: www.vrtnieuws.net
di 13/11/07 - De redactie van het weekblad Humo heeft vanavond een werkonderbreking gehouden uit onvrede over de nieuwe organisatiestructuur van uitgever Sanoma. De redactie van Humo maakt zich grote zorgen over de toekomst van het blad en vreest dat de journalistieke onafhankelijkheid in gedrang zal komen.
Na spoedoverleg over het reorganisatieplan met de directie heeft de Humo-redactie het werk neergelegd. Sanoma-woordvoerster Miriana Frattarola bevestigt het ongenoegen van de Humo-redactie. Maandag volgt nieuw overleg tussen de directie en de Humo-redactie.
Sanoma gaat de klassieke opdeling tussen de Franstalige en Nederlandstalige titels opgeven. De magazines worden gehergroepeerd per interessesfeer. Feeling en Flair zullen gegroepeerd worden onder de noemer "personal interest", Humo en Story komen onder de paraplu "social awareness" terecht.
De onvrede gaat over het invoeren van een niveau van "editorial en business managers", dat zich boven de respectieve hoofdredacties situeert.
Lees ook
Jo, 16/11/2007 – 20:15
Journalisten voeren overal in Europa actie tegen commercialisering
Loof prijzen uit voor marketing en lees niet meer wat er gebeurt, lees vooral wat in de markt ligt.