Indymedia.be is niet meer.

De ploeg van Indymedia.be is verhuisd naar DeWereldMorgen.be waar we samen met anderen aan een nieuwswebsite werken. De komende weken en maanden bouwen we Indymedia.be om tot een archief van 10 jaar werk van honderden vrijwilligers.

Sony verwacht dat NoMemory Stick online verkoop zal doen pieken

Sony verwacht dat NoMemory Stick online verkoop zal doen pieken

Sony ontwikkelde de NoMemry Stick, een sequentie van beelden die je korte termijn geheugen wist.
men_in_black.jpg
Sony specialiseerde zich de afgelopen decenia in het verkopen van dezelfde inhoud aan dezelfde klant. Eerst op een VHS tape, dan DVD, dan BlueRay en nu digitaal. Met de introductie van de NoMemory Stick drijft de media gigant deze specialiteit nu op de spits.
De technologie wist eerst het korte termijn geheugen van de consument, dan de data op de harde schijf van de consument en tenslotte vraagt ze hem of hij die film niet wil zien.
De NoMemory Stick zorgt ervoor dat consumenten niet meer weten wat ze net hebben gezien, en dus onbevangen de film opnieuw downloaden aan de prijs van 19.95$.

De ontwikkelaars bij Sony haalden hun inspiratie bij Men in Black. "Ik zag Tommy Lee Jones en vond dat we die technologie moesten implementeren om er geld mee te verdienen. Ik was een beetje ontgoocheld over het feit dat de technologie in de film enkel acteerwerk was en helemaal niet op punt stond. We moesten dus wachten tot onze ontwikkelaars erin slaagden om de technologie productie klaar te maken" aldus Kevin Fullbanks, Sony Pictures Vice president of Marketing & research.

Uit intern onderzoek blijkt dat de technologie 67% van de kijkers aanzet om de film opnieuw te downloaden en te betalen. Bij de overige 33% was er te veel hersenschade om nog een film te kunnen bekijken.

Consumenten verenigingen zien alvast het positieve in van de nieuwe technologie: "Kijkers zullen nu ook vergeten dat ze 19.95$ betaalden voor een slechte film." aldus Darlene Wilhelm van Consumers United for Brain Protection

De technologie werd ook volledig goedgekeurd door het MPAA.

http://www.bbspot.com/News/2007/02/sony-movie-downloads.html

No way! zoiets bestaat toch

No way! zoiets bestaat toch niet!

;-)

Hehe.. Wat had je gedacht ;-)

haha

Misschien zit het venijn in de staart.
In het originele artikel staat:
"The new technology has been fully approved by the MPAA and Ben Affleck."

De naam van Affleck staat helemaal bovenaan de aftiteling van enkele van de grootste miskleunen van de jongste filmjaren. 'Movies you'll love to forget' :-)

En bovendien speelde hij mee in Paycheck, een film over een wetenschapper wiens geheugen gewist wordt.

Hilarisch is ook de commentaar van de vice-president marketing van Sony Pictures Kevin Fullbanks: “We're masters at getting people to buy the same content over and again.”

Satire heet zoiets.

Ben ik dan de enige die er

Ben ik dan de enige die er heimelijk van droomt om films zoals Bounce te beleven? Of moet ik nu mijn lokale uroloog contacteren voor een afspraak: mijn seksualiteit zal vast niet helemaal meer kloppen.

Eternal sunshine...

Eternal Sunshine of the Spotless Mind...

han

Gepost door han
14.02.2007

Tags