Indymedia.be is niet meer.

De ploeg van Indymedia.be is verhuisd naar DeWereldMorgen.be waar we samen met anderen aan een nieuwswebsite werken. De komende weken en maanden bouwen we Indymedia.be om tot een archief van 10 jaar werk van honderden vrijwilligers.

Blog / marketing

MTV: van brol naar extreme brol.

Indien er iemand zin heeft om -op een prachtige vrijdagavond in mei- z'n vers verorberde barbecue terug over te geven; lees dan dit stukje over hoe MTV, reclame met z'n eigen ""content"" wil mengen..
http://www.nytimes.com/2008/05/08/business/media/08mtv.html?_r=2&adxnnl=...

“That’s the idea here; we want to blur the lines between the commercial breaks and the entertainment content.”

Lees meer / 2 comment(s)

Zo denkt Studio 100 over uw kinderen

Op 6 maart 2007 had er in de Bozar in Brussel een workshop plaats:

"Een dag ondergedompeld worden in marketing naar kids, teens en jong volwassenen. Samen met de Youth Online studie, organiseert InSites Consulting een workshop rond marketing naar kids, teens en jong volwassenen. Naast de belangrijkste conclusies uit de studie, komen ook sprekers aan het woord met marketing cases rond naar jongeren toe (...)"

http://www.youthonline.be/nl/workshop.asp

Lees meer / 4 comment(s)