MTV: van brol naar extreme brol.
MTV: van brol naar extreme brol.
Indien er iemand zin heeft om -op een prachtige vrijdagavond in mei- z'n vers verorberde barbecue terug over te geven; lees dan dit stukje over hoe MTV, reclame met z'n eigen ""content"" wil mengen..
http://www.nytimes.com/2008/05/08/business/media/08mtv.html?_r=2&adxnnl=...
“That’s the idea here; we want to blur the lines between the commercial breaks and the entertainment content.”
Deze techniek, waarvan mijn ogen al beginnen te rotten als ik er nog maar over begin te lezen, heet podbusting. Dus binnen dit en 6 maand zullen de marketing- en mediamongolen van ons eigenste belgenlandje dezelfde technieken wel gebruiken. Gewoon negeren dus.
Nieuwslijnmeer

- Indymedia.be is niet meer
- Foto Actie holebi's - Mechelen, 27 februari
- Lawaaidemo aan De Refuge te Brugge
- Recht op Gezondheid voor Mensen in Armoede
- Carrefour: ‘Vechten voor onze job en geen dop!’
- Afscheid van Indymedia.be in de Vooruit in Gent en lancering nieuw medium: het wordt.. DeWereldMorgen.be
- Reeks kraakpanden in Ledeberg met groot machtsvertoon ontruimd
- Forum 2020 en de mobiliteitsknoop
- Vlaamse regering kan niet om voorstel Forum 2020 heen (fietsen)
- Fotoreportage Ster - Studenten tegen racisme
ter verduidelijking
Jo, 09/05/2008 – 20:30
... zijn of haar vers verorberde vegetarische barbecue?
Is barbecue niet altijd
StijnD, 09/05/2008 – 20:34
Is barbecue niet altijd vegetarisch? :)